Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Άσκηση Αυτογνωσίας

Άσκηση Αυτογνωσίας
Σκεφτείτε τον περασμένο μήνα, τι κάνατε για να νιώσετε καλύτερα;
Θάλεια-απώλεια εργασίας:
Με την ολοκλήρωση του project μου σε εταιρία, έκλεισε και ο κύκλος χωρίς να ειδοποιηθώ εγκαίρως.
Σε σχέση με τον εαυτό βίωσα ματαίωση προσδοκιών, άγχος για την καθημερινή επιβίωση, ανασφάλεια, τάσεις για κατάθλιψη, αμφισβήτηση για αξία εαυτού. Σε σχέση με τους άλλους υπήρξα υπερευαίσθητη, επιθετική, επικριτική.
Μπόρεσα να κρατηθώ από την αισιόδοξη πλευρά του εαυτού μου που μου έλεγε πως θα επιβιώσω και ίσως υπάρχει κάτι καλύτερο που θα ανοιχτεί μπροστά μου. Επίσης μιλούσα με καλούς φίλους που με ενθάρρυναν και με την παρότρυνση της θεραπεύτριας μου έπιασα άμεσα προσωρινή δουλειά ώστε να μην αντιμετωπίσω τον εγκλεισμό στο σπίτι και ότι αυτό συνεπάγεται.Ευτυχώς όλα πήγαν πολύ καλά.

Επιλέξτε μια κατάσταση που προκαλεί φόβο:

Κάτια: Υπάρχει ενίοτε η φοβία για το άγνωστο στο μέλλον, το απροσδόκητο, κάτι που φοβάμαι ότι δεν θα ξεπεραστεί.
Υπάρχει επιθυμία για αλλαγή γιατί θα ήθελα να είμαι πιο χαλαρή, πιο ελεύθερη, να μην με φοβίζει τίποτα.
Αυτό που προηγείται της συμπεριφοράς είναι μια γενική δυσφορία χωρίς λόγο αλλά κυρίως εάν ακούσω για ένα δυσάρεστο γεγονός, όπως αρρώστια ή θάνατο νεαρού ατόμου.
Πιστεύω ότι το έχω ελέγξει χρησιμοποιώντας μέσω της θεραπείας την τεχνική της απόσπασης προσοχής όταν αρχίζουν οι κακές σκέψεις και επίσης σταματώντας τα σενάρια και τις προβλέψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου